مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

ما برای سهولت کارمان، Lighthouse را نصب کردیم، طراحی اپلیکیشن یک اکستنشن کروم به وسیله گوگل که نرم افزار اینترنت را چک کرده و نشانه می دهد آیا این یک اپ پیش‌رونده میباشد یا این که خیر. درصورتی که اپ پیش‌رونده نباشد، Lighthouse لیستی از ضوابطی را که نرم افزار شما می بایست جاری ساختن دهد تا دارای شرایط PWA گردد را ارائه میدهد.

Service workers

Create React App دارنده یک service worker پیش‌فرض برای کش کردن static assetها میباشد، البته ما می خواهیم یک service worker سفارشی بسازیم. این پروسه را با ساخت و ساز پوشه service worker تازه در فولدر source پروژه آغاز می کنیم، و قطعه کد ذیل را با اسم service worker سفارشی خویش جایگزین میکنیم.

 

با به کار گیری از فرمان پیش‌فرض console.log(“ “) امکان آزمایش را به پوشه service worker ساخت‌و‌ساز گردیده خویش اضافه می کنیم، نرم‌افزار را build میکنیم، و کنسول را تحلیل میکنیم. Lighthouse به جهت قابلیت و امکان service worker اضافه گردیده ما، یک PWA score بهبود یافته را به ما میدهد. شما می توانید ابتکار به خرج دهید و کد service worker غامض‌تری را بنویسید.

پیش از اینکه secure contexts را اضافه کنیم، بایستی پیش‌روی اپ را تقویت کنیم.

پیش از فعال‌سازی اپ، میتوانیم بارگیری پیام‌ها یا این که CSS را با اضافه کردن پوشه index.html اکران دهیم، به این ترتیب خواهیم توانست ایمپورت کردن رفرنس‌های فولدر‌های CSS را از فولدر‌های app.js و index.js حذف کنیم (اسم پوشه‌ها ممکن میباشد از سیستمی به سیستم دیگر مختلف باشد) و تلاش اپ را بهبود بخشیم.

اضافه کردن secure contexts و manifest file

ابزار Create React App مشمول یک manifest file در فولدر public برای به کارگیری در پروژه‌هایی میباشد که دربرگیرنده آیتم‌های نخستین تنظیمات می باشند. فولدر public/manifest.json را می‌قدرت تغییر تحول بخشید تا خصوصیت‌هایی مانند آیکون‌ها، مورد‌های نصب،‌ و ذخیره آیکون‌های PWA بر روی home screen یا این که دسکتاپ برای دسترسی آسوده، را اضافه کنیم.

در حال حاضر فرصت آن رسیده تا آنچه را که ساخت و ساز کرده‌ایم را deploy کنیم. Firebase یک ابزار مرجح برای بخش اعظمی از بسط‌دهندگان میباشد تا نرم افزار‌های بر پایه ی React خویش را deploy نمایند، و این به عبارتی چیزی میباشد که ما نیز برای deploy کردن اپ PWA سفارش می کنیم. با تغییر و تحول مقدار doCache به true کشینگ را فعال نمائید، Firebase را نصب کرده و ماژول Firebase را مقداردهی و فعال‌ساز‌ی نمائید.

بعداز اتمام فرآیند، اپ خویش را با اجرای کد پایین در ترمینال deploy نمائید.

 

ابزار Firebase CLI نشانی (URL) را به شما می دهد، که می توانید در مرورگر اینترنت خویش گشوده فرمائید. هاستینگ URL یک HTTPS URL میگردد که ایراد secure contexts را حل می‌نماید. مثل آنچه که در ذیل علامت داده گردیده است.

 

ابزار Lighthouse را یک توشه دیگر ایفا فرمایید. شادباش می گوییم شما او‌لین اپلیکیشن اینترنت پیش‌رونده خویش را با به کارگیری از React ساختید!

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 143 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:26

آیا تا به حالا نیاز داشته اید که نرم افزار خویش را طراحی اپلیکیشن تعدادی زبانه فرمائید و نرم افزار به طور اتوماتیک با اعتنا به گویش تلفن همراه ، گویش خویش را تغییر تحول دهد؟ پس با ما یاور باشید


نرم افزار های متعددی وجود دارا هستند که با این شیوه لهجه اپ اندروید خویش را با اعتنا به پیکربندی پیشفرض تلفن همراه تهیه و تنظیم می‌نمایند 

 

private void initializeLogic() {

if (Locale.getDefault().getDisplayLanguage().equals("Persian") || (Locale.getDefault().getDisplayLanguage().equals("Farsi") || Locale.getDefault().getDisplayLanguage().equals("فارسی")))

{

//کد های زبان فارسی
}
if (Locale.getDefault().getDisplayLanguage().equals("English"))
{

//کد های زبان انگلیسی
}
}
 

کد های بالا که مشاهده می‌کنید شایسته ترین شیوه برای این فعالیت میباشد در شرط بالا نرم افزار نظارت میکند که در حالتی‌که گویش پیشفرض سیستم انگلیسی یا این که فارسی بود با دقت به گویش تلفن همراه ، گویش نرم افزار را نیز تغییر تحول دهد شما می توانید بین شرط ها کد های خویش را قرار دهید به عنوان مثال 

 

//در شرایطی که گویش تلفن همراه انگلیسی بود

textview1.setText("Hi");

//در حالتی که گویش موبایل فارسی بود
textview1.setText("درود");
 

دقت فرمائید که در کد های بالا صرفا گویش فارسی ، انگلیسی مراعات گردیده‌است خودتان می‌توانید گویش های بیشتری اضافه نمائید 

 

امیدوارم به دردتان خورده باشد 

غالب و غالب باشید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 283 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:10

lets encrypt را در مدرک SSL اکثری از تارنما ها مشاهده طراحی اپلیکیشن نموده اید با ما یاروهمدم باشید تا داده ها بیشتری درین ارتباط به شما بدهیم

 

 
سند lets encrypt چیست ؟ 
lets encrypt اینک شایسته ترین SSL بدون‌پول جانور میباشد که هیچ تفاوتی با بقیه SSL های مبلغی ندارد

 

چرا lets encrypt ؟
1 - بدون‌پول 

۲ - دائمی

۳ - SSL برای تک تک پایین دامنه ها

۴ -  دارای اعتبار در تک تک مرورگر های تازه 

معایب 

صرفا اختلال جانور این SSL این میباشد که تنها برای بازه ۳ ماه صادر می‌شود و بعد از آن به طور اتوماتیک مجدد تمدید میگردد 

خب حال پرسش اینجاست که خب مشکلی ندارد که ؟

چرا داراست ، برای اخذ نشان پشت گرمی الکترونیک SSL شما دست‌کم بایستی برای ۱ سال اعتبار داشته باشد و به SSL مجانی نشانه متکی بودن الکترونیک صادر نمی گردد 

 

شیوه نصب روی دامنه وبسایت 

 

 
برنامه نویس ها وسیع ترین اجتماع برنامه نویس ها فارسی گویش :)

امیدوارم به دردتان خورده باشد 

چیره و موفق باشید .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 397 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:37

بیایید ببینیم چه گونه PyCharm را نصب کنیم. طراحی اپلیکیشن برنامه PyCharm را دانلود فرمائید.


● دو ورژن متعدد برای نصب آن در ویندوز وجود دارااست. یک کدام از ورژن تخصص دارد که بدون‌پول وجود ندارد و دارنده خصوصیت های توسعه یافته ای میباشد. ورژن دیگر community میباشد که بدون‌پول میباشد. میتوانید آن را دانلود و نصب فرمایید.

● بعداز آن دو مورد Professional و Community می‌بینید.

● ورژن متبوع خویش را دانلود فرمایید

● در‌حالتی که شما عشق و علاقه مند به عمل با ورژن Professional میباشید، می‌توانید ورژن Professional را دانلود کرده و یک ورژن آزمایشی بدون‌پول اخذ نمائید.

● بعد از کلیک برروی Next، پنجره ای برای تهیه جای نصب ظواهر می گردد.


● می‌توانید فولدر مقصد را تعیین نمائید یا این که به مسیر پیش فرض دست نزنید.


● در مرحله آجل، می‌توانید آیتم نصب را بر طبق نیاز یعنی 32 بیت یا این که 64 بیتی تهیه و تنظیم نمائید.


بعد پنجره آجل را خواهید رویت کرد.


زمانی روی دکمه نقطه پایان کلیک می‌کنید، فرآیند نصب به نقطه پایان می‌رسد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 316 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:29

در بازاریابی محتوا یک فرمول خاص وجود داراست طراحی اپلیکیشن که در حالتی‌که طبق آن کار فرمائید می‌توانید از محتوای خویش درآمد دستیابی فرمایید.محتوای بهتر و کیفیت بالا ساخت‌و‌ساز نمائید، مدام با این غرض محتوا منتشر نمائید. آنگاه محتوای خویش را به محصول ها یا این که سرویس ها خویش مرتبط کرده و از روش گفتگوهایی که در هر محتوا جاری ساختن میشود فروش خویش را ارتقاء دهید.

محتوای کیفیت عالی
مدام محتوای کیفیت عالی ساخت فرمائید. برای اینکه به هدف ها بازاریابی محتوا برسید می بایست مدام محتوای خوب و باکیفیت ساخت فرمایید زیرا در صورتی‌که فقط برای اینکه محتوایی منتشر کرده باشید مبادرت به ایجاد محتوا فرمائید و چگونگی مورد نیاز را از لحاظ استفاده کننده و گوگل نداشته باشد، هیچ سود ای نخواهد داشت.

 اعتمادسازی
صرفا محتواهای کیفیت عالی مرتبه می‌گیرند و نیاز استفاده کننده را رفع می نمایند، آنان را نسبت به قرائت محتوا و اقدامات آتی عشق مند کرده و شرکت کردن آنها‌را ارتقا میدهند. گشوده هم تأکید میکنیم می بایست مدام محتوای کیفیت بالا ساخت و ساز نمائید زیرا تنها از این طرز می‌توانید دربین خودتان و مخاطبین اعتمادسازی کرده و آوازه دستیابی فرمایید.


محتوای خویش را به تولید ها و سرویس ها مرتبط نمائید. محتوایی که به هیچ چیز خاصی در حصول و کارتان ربط نداشته باشد هیچ بهره ای ندارد و سبب به ارتقا درآمد هم نخواهد شد. در واقع شما می بایست آغاز از روش محتوای کیفیت خوب خویش مخاطبین و بازار غرض را به سمت خویش جلب فرمایید و آن‌گاه آن ها محافظت نمایید و این سیل

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 329 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:43

اقتصاد بالا و ذیل داراست. این چرخه‌ای طراحی اپلیکیشن میباشد که می تواند به طور مثبت و منفی بر کلیه ما اثر بگذارد. ولی فریلنسرها نیز میتوانند در‌این تغییرات زخم‌پذیر باشند.


عمل تحت عنوان طراح اینترنت انفرادی بدین مضمون‌ میباشد که شما مدام از پس هزینه‌های خویش برمی‌آیید. با این وجود، رکود اقتصادی بقاء را بحران‌برانگیزتر می‌نماید. همگی چیز پیش از اینکه شما متوجه چیزی گردید ممکن میباشد به خطر بیفتد.

هر تعدادی ما یحتاج وجود ندارد این طور نگاه کنیم که همگی چیز رو به هلاکت و ظلمت باشد. موقعیت طاقت فرسا در واقع قادر است فرصتی خوب برای تجارب و یافتن منزلت خویش باشد.

چه اقتصاد بیزنس شمارا در گیر نقص‌ نماید یا این که نکند، اساسی این میباشد که به نحوه‌هایی تصور کنید که بتوانید پرورش کوچکی در اینترنت‌تارنما خویش ساخت و ساز نمایید. و ما اینجا هستیم تا به شما امداد کنیم. امروز ایده‌هایی را ارائه خوا‌هیم بخشید که به شما قابلیت و امکان میدهد شغل های دیگری غیر از تحمل وضع و اوضاع نابه‌سامان اقتصادی را جاری ساختن دهید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 252 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:33

یکی‌از طریق های ایجاد محتوا این میباشد که طراحی اپلیکیشن شما مخاطبین خویش را در جریان خبر های تجارت خویش قرار دهید.

 

اکثر زمان ها خبر‌ها ، محتوایی نیستند که مدام ، به درد بخور باشند و بعد از مدتی داده ها خبر‌ها دیگر کاربردی نخواهند داشت، پس نمی قدرت آن را محتوای سبز نامید ، از جهتی هم شما اکثری از مخاطبی تازه را می توانید از روش ایجاد محتوای آپدیت و خبری به دست بیاورید.

 

پس در استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوای خویش می بایست از گونه های محتوا استعمال فرمائید زیرا بشر ها ذوق های مختلفی دارا‌هستند.

 

شایسته ترین استراتژی ایجاد محتوا قادر است برای شما تلفیقی از محتوای سبز و محتوای تاریخ انقضا دار باشد که به جذب گونه های استفاده کننده ها با سلایق متعدد به شما یاری دهد.

 

 

گونه های محتوای مدام سبز
 

شایسته ترین نمونه ها از محتوا های مدام سبز که می‌توانید از آن‌ها به کارگیری فرمایید میتوان مفاد پایین را اسم موفقیت:

 

راهنما ها

امر العمل ها

تاریخچه ها

معرفی کتب و منبع حوزه کاریتان

 مطالعات موردی یا این که CASE STUDY

معرفی ابزار ها در موضوع کارتان

 

شما با ساخت این مدل از محتوا می‌توانید ، مدام به نیاز های یوزرها خویش جواب دهید و از طرفی پس از سپری شد فرصت ، این محتوا ها از منزلت بیرون نمی شوند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 318 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:23

توابع Pure با تعاریف خویش thread safe بوده طراحی اپلیکیشن و فراهم‌‌اند تا برای اپ‌های هم‌زمان به کارگیری شوند.

 اپ تابعی فارغ از تغییرات دیگری برای همزمانی فراهم میباشد. شما نباید هیچوقت نگران وقفه و موقعیت رقابتی باشید چون نیاز به استعمال از lockها (قفل) ندارید! هیچ بخشی از داده‌ها در اپلیکیشن تابعی دو توشه به وسیله به عبارتی thread تغییر و تحول داده نمی شوند، چه رسد به دو thread متعدد. این بدان معناست که شما میتوانید به راحتی threadها را اضافه نمایید فارغ از اینکه ایرادات قراردادی که در اپلیکیشن‌های به طور همزمان اذیت‌کننده میباشد را اخذ نمایید.

معایب اپ‌نویسی تابعی

مانند هر لهجه اپلیکیشن‌نویسی، کادر‌ورک، سرمشق یا این که خط مش دیگری، اپلیکیشن‌نویسی تابعی هم تعدادی معایب داراست. در اینجا برخی از مشکلاتی که ممکن میباشد هنگام به کارگیری از اپلیکیشن‌نویسی تابعی با آنان رو به رو گردید را بیان می کنیم. برخی از این اشتباهات مرتبط با طریق به کارگیری ما از مدل تابعی میباشد. ولی بیشتر این ایرادات مرتبط با جو فعلی صنعت قابل انعطاف‌فزار میباشد و خیر اشتباهات ذاتی طریق تابعی تایپ کردن اپ.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 289 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:45

NET 5.، جانشین NET Core 3.1. و NET Framework 4.8.، قصد طراحی اپلیکیشن دارااست تجربیات نو توسعه و گسترش cross-platform را به پیشرفت‌دهندگان NET. ارائه دهد. این دستور خصوصیت‌های عالی جدیدی را به یار و همدم داراست. ولی درین نوشته‌علمی نمی‌توانید کلیه چیز را درباره‌ی NET 5. بیاموزید، ولی میتوانید روی 5 آیتم تمرکز نمایید تا ادراک صحت از آنچه حادثه میفتد داشته باشید.


پلت‌هیبت یک دست

او‌لین چیزی که می بایست بدانید این میباشد که NET 5. نگرش یک دست و جدیدی از دنیای NET. برای شما به ارمغان میاورد.

در صورتی‌که با NET. فعالیت کرده باشید، ممکن میباشد از یکسری نصیب شدن پلت‌هیبت آن از او‌لین انتشارش در سال 2002 استحضار داشته باشید. NET Framework. در بالا برای ویندوز پباده سازی گردیده بود، ولی خصوصیات فرصت اجرای آن، که همینطور تحت عنوان Common Language Infrastructure (CLI) شناخته می‌گردد، تحت عنوان ECMA 335 استانداردسازی گردیده بود.

استانداردسازی به هر کسی اذن میدهد تا پیاده‌سازی NET runtime. را ساخت نماید. و در واقعیت، تعدادی گزینه از آنها در اسمان ظواهر می گردند: Mono برای سیستم‌های بر پایه ی لینوکس، Silverlight برای اپ‌های مطابق مرورگر، قاب‌ورک‌های Micro و NET Compac. برای تلفن همراه و دستگاه‌های محصور به منابع و غیره. آنگاه مایکروسافت تصمیم گرفت NET Core. را از آغاز با پیش بینی سازش cross-platform بنویسد.

این پیاده‌سازی‌های متعدد نیاز به شعور اینکه پکیج‌های NET. از کجا ایفا میشوند را ساخت کردند. آیا بایستی ورژن‌های متعدد کتابخانه خویش را برای توزیع آن بسازید؟ جواب آن NET Standard. بود. به عبارت دیگر در شرایطی که کتابخانه‌های خویش را برای یک NET Standard. مشخص و معلوم بسازید، ضمانت میکنید که در همگی مجال‌های ایفا این پیاده‌سازی این ویژگی ها را جاری ساختن می‌نماید.

شما متوجه میشوید، که درین حالت نامرتب، استحصال به سازش پیاده‌سازی cross چندان سهل وآسان وجود ندارد. به همین عامل میباشد که NET 5. در صحنه ظواهر میگردد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 325 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:46

شایسته ترین Google Keyword Planner ها طراحی اپلیکیشن برای جستجوی کلمه ها کلیدی
آیا در پی جایگزین قابل قبولی برای Google Keyword Planner میباشید؟ در‌این نوشته‌علمی چندین ابزار اورده شده میباشد که می توانید برای کشف ایده‌های عبارات کلیدی و پیش‌بینی وسعت کاوش به کار گیری نمایید.

از فرصت‌های قبلی تا امروز مالامال کردن عبارات کلیدی و حضور آن ها در دنیای کاوش وجود داشته میباشد.

گوگل به هیچ کس سوای اکانت فعال Google Ads اذن دسترسی به Keyword Planner خویش را نمی‌دهد، البته جای ‌های متعددی جهت کسب اطلاعات لغات کلیدی وجود دارااست که در اینجا به آنان می پردازیم.

1. Ahrefs

در کنار گزارش بک‌پیوند Ahrefs و داشبورد ترافیک ارگانیک، آن ها یک ابزار پژوهش لغت ها کلیدی بسیار حاذق دارا هستند.

ابزار نقدی Ahrefs ایده‌های لغات کلیدی و همینطور وسعت کاوش را برای تمامی همخوانی‌ها ارائه می دهد.

همینطور دارنده یک ترازو امتیازدهی دشواری لغت ها کلیدی میباشد که در یک آزمایش راز به رمز، یه خرده ظریف‌خیس از دیگر ابزارهایی بوده که خصوصیت‌های شبیه‌ای را ارائه میدهند.

2. SEMrush

SEMrush دارنده یک ابزار واژه و کلمه کلیدی میباشد که به وسیله دسته داده عظیمی از داده‌های کاوش از 26 مرزو بوم متعدد هدایت میگردد.

نتیجه ها آن ایده‌های عبارات کلیدی، ترازو جستجوی تقریب‌زده ‌گردیده، CPC تقریب‌زده گردیده، امتیاز دشواری لغت ها، و دامین‌های سکو‌بندی فعلی را برمی‌گرداند.

3. Moz

Moz جستجوگر منحصربه‌فرد عبارات کلیدی خویش را تحت عنوان کامل کننده دسته تحقیقاتی سئوی خویش فعال سازی نموده است.

مورد‌های فیلترینگ به شما این قابلیت و امکان را می دهد اصطلاح جستجوی خاص خویش را برای اخذ ایده‌های بیشتر محصور نمایید، یا این که حتی تنها لغت ها سوالی را گزینش فرمائید که دربردارنده عبارات کلیدی شما میباشد.

نتیجه ها عبارات کلیدی مشتمل بر ایده‌های مرتبط با پرس و جو در کنار واحد سنجش جستجوی تقریب‌زده گردیده و امتیاز دشواری لغات میباشد.

Moz همینطور دامنه‌هایی را علامت می دهد که فعلا برای واژه کلیدی درجه‌بندی گردیده‌اند و جدیدا به آن واژه کلیدی اشاره کرده‌اند.

4. WordStream

WordStream یک ابزار نقدی میباشد که به بازاریابان کاوش امداد می‌نماید کمپین‌های پرداخت به ازای هر کلیک را رئیس نمایند، همینطور دارنده یک ابزار مجانی واژه کلیدی میباشد که تعداد محدودی کاوش را قابلیت و امکان‌پذیر می‌‌سازد.

حاصل مجانی تنها مشتمل بر لغات کلیدی مرتبط می‌باشند، البته مشترکان نقدی WordStream می توانند وسعت کاوش را نیز مشاهده نمایند.

5. Bing

حتی برای کمپین‌هایی که صرفا بر روی گوگل متمرکز میباشند، ابزار واژه کلیدی Bing همچنان میتواند داده ها مفیدی درباره لغت ها کلیدی مرتبط ارائه دهد.

از آن‌جا که Bing خودش یک نوع موتور کاوش میباشد، نسبت به بقیه ابزارهای لغات کلیدی، داده‌ها را بسیار مجاورت‌خیس به منبع اخذ می‌نماید.

به کار گیری از این ابزار بدون پول میباشد و شما تنها بایستی یک اینترنت‌وب سایت تأیید گردیده در Bing’s Webmaster Tools داشته باشید.

6. Google Trends

Google Trends به دلایل اکثری دیدنی میباشد، ولی در رتبه اولیه ابزاری میباشد که داده‌های کاوش دوستداشتنی از گوگل را توده‌آوری می‌نماید، که‌این فرمان سبب ساز می گردد این یک ابزار خوب باشد.

7. Scrapebox

Scrapebox که بیشتر تحت عنوان ابزار بهینه سازی کلاه سیاه شناخته می گردد، استعمال‌های اکثری در کلاه سپید نیز داراست، به عنوان مثال رئیس جستجوی لغت ها کلیدی.

با به کار گیری از Scrapebox، تعداد پاره ای از لغات کلیدی میتوانند به راحتی به صدها و حتی هزاران قابلیت و امکان تبدیل شوند.

یک محدودیت این میباشد که Scrapebox قابل انعطاف‌افزاری میباشد که می بایست در اطراف دسکتاپ ویندوز ایفا خواهد شد. نکته مثبت این میباشد که به مکان خرید اشتراک ماهانه یا این که هر ساله یک توشه آن را میخرید.

8. AlsoAsked

این ابزار خوب و بدون پول از Credo داده‌ها را از سوالاتی که عموم از گوگل می پرسند عده‌آوری می‌نماید تا آنچه را که عموم به طور آنلاین میپرسند را پیدا نماید.

این ابزار می تواند برای کشف کردن آنچه که گوگل به آن عشق و علاقه دارااست و همینطور برای اپ‌ریزی کلمه ها کلیدی بسیار سودمند باشد.

9. Keyword Surfer

Keyword Surfer وسعت جستجوی عبارات کلیدی متفاوت را به شما آرم میدهد، که در شکل جفت شدن با ابزارهایی مثل AnswerThePublic میتواند قوی باشد.

این ابزار نیز بدون‌پول میباشد.

10. Infinite Suggest

Infinite Suggest یک ابزار مجانی میباشد که لیست‌های بی‌نقطه پايان لغت ها کلیدی گوگل را ارائه می دهد.

میتوانید این کلمه ها کلیدی را در SEMrush پژوهش نمائید تا دیدگاه بیشتری در ارتباط آنان به دست آورید.

توده‌بندی

درین نوشته‌علمی ما کارایی کردیم 10 آیتم از شایسته ترین ابزارهای نرم‌افزار‌ریزی برای کلمه ها کلیدی را به شما معرفی کنیم، که برخی از این ابزارها مجانی بوده و برخی مستلزم پرداخت هزینه میباشند. شما با دقت به منطقه کاری خویش می توانید از هرمورد از آنان به کارگیری نمائید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 364 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:29

فشارهای جانور در سرور شما قادر است طراحی اپلیکیشن ایرادات بزرگی ساخت نماید (از پاسخگویی نماید تا آفلاین شدن) و گزینش انگیزه ظریف مدام سهل وجود ندارد.

در حالی که نقطع ی عطف ترافیک اینترنت اکثر وقت ها انگیزه مهم سربار سرور میباشد، ولی این فقط انگیزه وجود ندارد. گه گاه قوانینی پیش می آید که نصب افزونه و آپ دیت سرورهای وردپرس سربار میاورد و سبب ساز به حاد شدن آنها می شود. استعمال از هاست وردپرس مدیر گردیده قادر است یاری کننده باشد، البته بسته به provider جواب بدین مساله ممکن میباشد به اندازه کافی سریع نباشد. برای به کار گیری از یک راهکار سریع‌خیس می توانید یک مانیتورینگ نرم‌افزار اینترنت مانند Stackify Retrace را تعیین فرمایید که سوای دردسر به شما یاری می‌نماید تا مواقعی مانند مفاد گذشته را معلوم نمایید و به شما اذن می‌دهد تا استدلال سربار سرور خویش را پیدا نمایید.

شناسایی نماید خطاها

اگرچه گه گاه خلل قابل مشاهده میباشد، ولی شناسایی انگیزه‌های مهم آن نیز ممکن میباشد فرصت متعددی را صرف نماید. با ارتقاء تعداد سرورها، دیتابیس‌ها و اپ‌ها، نظارت کلیه مفاد به طور دستی مانند کشف کردن سوزن در انبار کاه میباشد.

در عالم لبریز سرعت امروز، سرعت کلیه چیز میباشد. یک ایراد دور از شوخی که میتواند نرم‌افزار یا این که وب سایت شما‌را از فی مابین چیره شود و اختلالات قابل توجهی در بیزنس شما ساخت نماید. مانیتورینگ نرم‌افزار‌های اینترنت سبب می‌گردد که شما سریع‌خیس بتوانید ریشه‌های اساسی یک خلل را شناسایی نمایید، براین اساس می توانید منابع را به سمت حل اشتباهات هدایت نمائید جای اینکه آن‌ها‌را در نوبت نخستین شناسایی فرمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 322 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:07


توسعه و گسترش یک نرم افزار تلفن همراه کفایت نمیکند. برای جذب و مراقبت طراحی اپلیکیشن مشتریان خویش بایستی بر روی UX، پباده سازی UI نرم‌افزار تمرکز فرمائید. شما می بایست روی پیشرفت یک نرم افزار گوشی تمرکز فرمائید که به نیکی می پندارد، به نیکی پباده سازی گردیده است و به خیر و خوبی روی دستگاه عمل می نماید.

از ذهن بردن هر مورد از این کارداران می‌تواند بها اپلیکیشن شما‌را کم کند. فراموش نکنید که رضایت یوزرها مبنی بر تجربیات کلی یوزرها احتساب می‌گردد. و نیازی به اعلام کردن وجود ندارد، پباده سازی UX/UI عنصر طلاق ناپذیر یک تجربیات کاربری شادی بخش میباشد.

درین نوشته ی علمی به عنایت پباده سازی در نرم افزار گوشی و عامل ها اساسی بسط نرم افزار تلفن همراه که می بایست روی آن تمرکز فرمائید، سخن خوا هیم کرد. استارت کنیم.

چرا پباده سازی نرم افزار گوشی اصلی میباشد؟
تا به حالا به‌این پندار نموده اید که چرا یوزرها بایستی نرم افزار شما‌را گزینش نمایند، حتی در‌صورتی‌که تعداد متعددی نرم افزار گوشی در بازار وجود داشته باشد؟ عالی، اولی دلیلی که در پس گزینش هر اپ از طریقه یوزرها وجود دارااست، می بایست پباده سازی آن باشد.

وقتی که مخاطب با طرح ریزی شما شل شد، به چک عملکردهای آن میپردازد. به این ترتیب، برای ساخت یک برداشت اولیه خوب، می بایست روی پباده سازی نرم افزار گوشی خویش تمرکز فرمائید.

در اینجا چندین برهان وجود داراست که چرا پباده سازی برای هر اپلیکیشن موبایلی مداقه داراست:

1. پباده سازی نرم افزار عالی، یوزرها را جذب می نماید
او‌لین چیزی که برای جذب یوزرها خویش نیاز دارید، تصاویر دیدنی میباشد. در صورتیکه بتوانید یک نرم افزار موبایلی متشکل از تصاویری بهتر، اینفوگرافیک ها، رنگ های تم مطلوب ساخت نمائید، مطمئناً در به عبارتی آغاز دقت یوزرها را به خویش جلب می نماید.

مقصود پایانی شما می بایست این باشد که یوزرها را تا وقتیکه ممکن میباشد در نرم افزار گوشی خویش بمانید. برای ترغیب آن ها به صرف فرصت بیشتر در اپ شما، به یک پباده سازی UI/UX نیاز دارید که با آن ها طنین انداز خواهد شد. پباده سازی نرم افزار شما می بایست به نحوی باشد که یوزرها خیر صرفا خودشان آن را دانلود نمایند بلکه به دوستان خویش نیز درباره ی آن پیشنهاد نمایند.


2. UI/UX پاسخگو به شما امداد می نماید تصویر مارک خویش را تقویت فرمائید
نرم افزار گوشی شما تصویر مارک شما‌را آرم میدهد. براین اساس، مطمئناً فرصتی برای شماست تا تصویر مارک خویش را تقویت نمائید. یک نرم افزار با رابط کاربری میانگین ​​نمی تواند به شما یاری دهد تا از رقبای خویش عقب نمانید. شما می بایست چیزی بالاتر از حد میانگین ​​ساخت فرمائید تا او‌لین تأثیرگذاری را روی یوزرها ساخت نمائید. بدین ترتیب، نرم افزار موبایلی که پباده سازی می‌کنید میتواند تصویر مارک شما‌را تقویت نماید.

3. با یک رابط کاربری جالب، می‌توانید یک مقر مشتری با مسئولیت بسازید
ساخت و ساز یک مقر مشتری دارای مسئولیت برای تمامی مشاغل سودمند میباشد. یک رابط کاربری مطلوب و تجربیات کاربری سوای دردسر قادر است به راحتی یک مقر مشتری بامسئولیت برای شما تولید نماید. یوزرها مدام در‌پی تجارب ای سوای درد از برندها می باشند. در‌صورتی‌که بتوانید آن را از روش موبایل خویش ارائه دهید، چیزی مشابه به آن نیست. یک استفاده کننده راضی به یک مشتری دارای تعهد تبدیل میشود و به سایر افراد درباره نرم افزار شما میگوید.
این او‌لین گام برای ساخت‌و‌ساز یک مقر مشتری با مسئولیت میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 156 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:40


تلفن همراه‌های نو سامسونگ از این پس به لطف داشتن رابط کاربری وان یوآی، تجربیات‌ی طراحی اپلیکیشن به‌نسبت جدیدی را به مخاطب ارائه خواهند اعطا کرد که در‌این بخش میخواهیم به بعضا از آنان بپردازیم :

پباده سازی رابط کاربری سامسونگ One UI برای گذاشتن تجربه لذت‌ نصیب برای یوزرها:
شیوه به کارگیری از موبایل تان اختصاصی به خویش شما میباشد. به همین عامل One UI به شما قابلیت میدهد با اعتنا به موقعیت خویش فکر و شغل نمائید و این امکان برایتان مهیا می‌شود تا تجارب دیجیتالی خویش را پباده سازی فرمائید.

منوی پیکربندی، ویجت در اختیار گرفتن واحد سنجش صدا، ورقه قفل، ویجت Samsung Health، و پنل پیکربندی سریع از خصوصیت های پباده سازی رابط کاربری سامسونگ One UI را نماد می دهد.

همینطور اپ آلبوم، تماس ویدیویی ۴ نفره با استعمال از Google Duo، اپلیکیشن دوربین و Samsung Notes از جلوه‌های حقیقت افزوده روی کاغذ قرار گرفته‌ اند.

عملکردهای در دسترس ممکن میباشد بسته به دستگاه، مرز و بوم، حوزه‌، کمپانی مخابراتی و ورژن One UI متعدد باشند.

پباده سازی رابط کاربری سامسونگ One UI برای برای راحتی روزمره یوزرها: 
با تجربه رابط کاربری کاربرپسند که راحتی و فایده‌وری را در دستگاه‌های Galaxy متعدد (مثلا تلفن‌های یار و همدم، تبلت‌ها، ساعتها و رایانه) به بیشترین ترازو میرسانند، شغل های روزمره‌تان را بهبود ببخشید. با دقت بر مفاد اصلی در صفحه های خرد و در طول هم اکنون اعمال دادن ریلکس چندین فعالیت در صفحه ها تبارک‌خیس، شغل های بیشتری را به سرنوشت برسانید.

تبلت، ساعت، تلفن هوشمند Galaxy، و رایانه سامسونگ کلیه نرم‌افزار آلبوم را اکران می دهند که گشوده میباشد به‌طوری‌که پباده سازی رابط استفاده کننده برای نمایشگرهای هرمورد از دستگاه‌ها باصرفه‌سازی گردیده است.

پباده سازی رابط کاربری سامسونگ One UI برای برقراری رابطه آسانتر یوزرها: 
هنگام برقراری تماس با دوستانتان، زمان ها خوشی را بگذرانید. برای تماس ویدیویی کیفیت بالا FHD در Google Duo، اپ پیام‌ها یا این که تلفن را گشوده فرمایید و (در‌صورتی‌که دوست داشتید) به تبلت یا این که تلویزیون بروید تا تماس را به نقطه نهایی برسانید. آنگاه، با جلوه‌های حقیقت افزوده که با یه خرده سرگرمی و مزاح افزوده‌گردیده شمارا نماد می دهد، از دوستانتان استقبال فرمایید.

برای چگونگی تصویر FHD در تماس‌های ویدیویی دونفره Google Duo، اتصال ۵G/Wi-Fi الزامی میباشد.

جلوه‌های حقیقت افزوده در دستگاه‌های خصوصی Galaxy S،‏ Note و Z، دستگاه‌های Galaxy جدیدتر از A50، دستگاه‌های خصوصی Galaxy Tab S‌‌ جدیدتر از TabS7 و دستگاه‌هایی که از One UI ورژن ۲.۱ یا این که فراتر به کارگیری می‌نمایند، در دسترس میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 315 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:43


۵. تعریف و تمجید دور‌نما طرح

بعد از پباده سازی  wireframe و storyboard ، شما برنامه ای از ساختار داخلی طراحی اپلیکیشن نرم افزار مهیا نموده اید. هم اکنون مجال آن رسیده تا طرح دورنما را تهیه و تنظیم نمایید. سرور، اینترنت خدمات API ها را مشخص و معلوم نمایید و همینطور برنامه ای از مقر
داده گوشی نرم افزار را تنظیم نمائید. معین کردن موردها نام برده، نصیب مهمی از بسط تلفن همراه نرم افزار را تشکیل می‌دهد. چون می‌توانید این طرح ها را تحت عنوان مستندات پروژه ذخیره فرمایید و در روند آینده گسترش به آن ها مراجعه نمائید. همینطور این مستندات تحت عنوان مرجع آموزشی خویش خوان برای عده ای که بعدها ممکن میباشد به دسته توسه گوشی نرم افزار شما اضافه بشوند، گزینه به کارگیری خواهد بود.


مثال طرح
پباده سازی نرم افزار تلفن همراه را از کجا آغاز کنیم؟
۶. تست مثال اول طرح

به طرح wireframes بازگشته و از خانواده، دوستان، و یک شخص دارای تخصص بخواهید
که به شما در تست مثال اول گوشی نرم افزار امداد نمایند. برای تست مثال اول
wireframes را در دست آنها قرار دهید. از آنان بخواهید که بعد از عمل با نرم افزار
نظرشان صادقانه با شما بین بگذارند. در صورتیکه امکانش را دارید ترجیحا این تست را
در حضور خودتان اجرا دهند. در این‌حالت با بررسی بر کیفیت رابطه آن‌ها با
نرم افزار می‌توانید نواقص پباده سازی را فهم نمایید و لیستی از ایرادات UI/UX تنظیم
نمائید که مجدد بر روی آنان برای بهبود شغل نمائید.

غرض از این مرحله این میباشد که قبل از آغاز مراحل پباده سازی و گسترش گوشی
نرم افزار، شما خطاها را پیدا و رفع فرمائید. چون بعد از آغاز پباده سازی، ساخت و ساز
تغییرات یک ریسک گرانقدر میباشد که ممکن میباشد به ورژن آخری نرم افزار را
با مشکلاتی رو به رو نماید. براین اساس خوب میباشد مثال اول از آغاز خوب
پباده سازی خواهد شد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 171 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:47


در حالتی که به خیر تمرین نکنید قرائت کتاب و تماشای ویدئوهای آموزشی طراحی اپلیکیشن نمی تواند کاربرد چندانی برای شما داشته باشد و شما‌را به یک طراح UI/UX تبدیل نماید. چنانچه می‌خواهید دراین مورد به یک شخص با مهارت بالا تبدیل گردید می بایست همت فرمائید تولید ها دیجیتالی را پباده سازی فرمایید و آغاز به گردآوری مثال فعالیت برای خویش نمایید.

شما میتوانید کیت های رابط کاربری بدون‌پول را دانلود فرمائید تا به شما در آستانه فعالیت یاری دهد. کیت های UI در واقع کیت هایی با مثال ها و موادتشکیل دهنده از پیش درست شده گوناگون می‌باشند که شما میتوانید از آنان برای پباده سازی UI خویش به کار گیری فرمایید. این کیت ها همینطور کلیه جزئیات مرتبط با فونت ها، آیکون ها، منوها، دکمه ها و ... را نیز به شما ارائه می‌دهند.


نکاتی درباره کیت های پباده سازی UI
شما میتوانید از کیت های پباده سازی UI برای طراحی وب سایت یا این که نرم افزار خویش به کارگیری نمایید. شما می‌توانید شغل خویش را با پباده سازی زمان ایده های جان دار شروع فرمائید. تلاش فرمائید تارنما های آیتم عشق و علاقه خویش را تعیین کرده و راه و روش هایی را برای قدرتمندتر کردن آن‌ها بیابید. خلال این شما می‌توانید بیاموزید که چه طور یک ماکت را برای خویش پباده سازی نمائید و آن را به انجمن های متفاوت ارسال کرده و بازخوردهای آنها‌را اخذ فرمایید.


نکاتی درباره تشکیل داد مثال فعالیت
او‌لین نکته ای که برای ایجاد کرد مثال عمل تحت عنوان یک طراح UI/UX می بایست به آن توجه فرمائید این میباشد که قطعا پروژه شما برای تلفن همراه های هوشمند نیز سئو گردیده باشد. عدم سئو طرح ها برای تلفن همراه های هوشمند قادر است طرح های شما‌را کاملا از در میان پیروزشود. طبق گزارش Think with Google کمتر از 50 درصد از یوزرها وبسایت هایی که برای موبایل های هوشمند seo نشده اند را تعیین می نمایند.

در عین هم اکنون پیش بینی فاکتور بها نیز از التفات متعددی برخوردار‌است. شما می بایست حافظه بگیرید که پباده سازی یک نرم افزار گوشی یا این که وبسایت چقدر هزینه دارااست تا مطمئن گردید که میتوانید میزان دارایی خویش را مدیر نمایید.

چنانچه برای مدیر پروژه ها تحت عنوان یک طراح UI/UX به یاری نیاز دارید Bonsai می‌تواند به شما در این مورد یاری دهد. Bonsai به شما امداد می نماید تا یک مثال فعالیت بسازید و کشف نمایید که چه‌طور میتوانید طرح های جانور را با کوشش خوب تجدید بنا نمایید.


تحت عنوان یک طراح UI/UX با اشخاص ماهر رابطه بگیرید
همان طور که می‌آموزید چه طور تحت عنوان یک طراح UI/UX پباده سازی های خویش را جاری ساختن دهید می بایست خاطر بگیرید که چه طور با اشخاص ماهر رابطه بگیرید و کانال ای را برای خویش تولید فرمائید. عملکرد نمائید اشخاص ماهر که دراین مورد وجود دارا‌هستند را بیشتر بشناسید، این شغل دروازه شما به سمت زمان های بی سابقه شغلی خواهد بود. شما میتوانید برای اجرا این شغل رویدادهای محلی را کاوش نمائید.

عده ای که به طور خودآموز به یک طراح UI/UX تبدیل گردیده اند بیشترین سود را از اینگونه عمل هایی برده اند. این اشخاص تحت عنوان یک طراح UI/UX با این عمل می‌توانند در مذاکره های متعدد کمپانی کرده و فیض بسیار خیر و خوبی را اخذ نمایند.

این عمل ممکن میباشد در بالا غیر مطلوب به حیث رسد ولی با سپری شد مجال شل خیس می گردد و خودبا‌وری شما نیز به همین نسبت ارتقا پیدا می نماید و بدون‌شک شما سود متعددی را از روابطی که تولید نموده اید خواهید موفقیت.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:31


پباده سازی متریال و فلت در نرم افزار تلفن همراه
در‌این نوشته ی علمی راجع‌به پباده سازی متریال(Material Design)  و پباده سازی طراحی اپلیکیشن تخت یا این که فلت (Flat Design) در نرم افزار های گوشی حرف می‌کنیم و این دو نوع پباده سازی را با هم مقایسه میکنیم.
پباده سازی فلت یا این که تخت چیست؟
در پباده سازی فلت از تصاویر سه آینده به کار گیری نمیشود و همگی تصاویر دو آینده میباشند. در پباده سازی فلت می بایست بر روی زیبایی و آسانی تمرکز کرد.
پباده سازی فلت مانند پباده سازی متریال از سایه ها به کار گیری نمی‌شود. دراین نوع از پباده سازی تمرکز بر روی ساخت تصاویر دیجیتالی میباشد و خیر تصاویر واقع گرا.
پباده سازی فلت و مینیمالیسم در کنار هم به کارگیری میشوند و این سبب میشود خیلی به دیده نیایند.
مزایای پباده سازی فلت:
خوانایی بالا با تایپوگرافی بدیهی و پر‌نور
سازگار با پباده سازی برخورد گرا(Responsive)
سرعت لود بالا در مرورگر و نرم افزار
پباده سازی معمولی و متمرکز
پباده سازی متریال یا این که متریال طراحی صفحه چیست؟
 پباده سازی متریال( Material Design) سبکی نو از پباده سازی میباشد که بوسیله کمپانی گوگل ارائه گردیده‌است.گوگل، متریال صفحه ارایی را با غرض ارائه پند در جهت پباده سازی خوشگل، رابط کاربری مطلوب و پباده سازی ریسپانسیو منتشر کرد تا پباده سازی ها بر روی صفحه ها اینترنت و نرم افزار های تلفن همراه به نحوه استاندارد و باکیفیت صورت بپذیرد و این مدل پباده سازی را در واقع از جوهر و ورقه الهام گرفته میباشد.
 پباده سازی متریال به عمق و سایه ها و کارتون ها در پباده سازی المان ها بسیار عنایت میدهد. در‌این مدل از پباده سازی مقصود ساخت‌و‌ساز تصاویری میباشد که حقیقی به لحاظ برسند. در پباده سازی فلت که المان ها فارغ از عمق و سایه و تماما مسطح و صاف بودند و در صورتی المانی نیاز به کلیک کردن داشته باشد مخاطب نقص‌ متوجه می‌شود این المان با بقیه المان ها تفاوت داراست و امکان کلیک شدن داراست البته در پباده سازی متریال این سیرتکامل وجود ندارد و المان ها یکسری آتی می باشند.

 پباده سازی متریال در واقع چارچوبی میباشد که طراحان رابط کاربری مطابق آن بایستی پیش فرآیند و این سرمشق یاری می نماید تا تجربیات کاربری یک پارچه ای بر روی صفحه ها اینترنت و نرم افزار ها ساخت و ساز گردد.
 مزایای پباده سازی متریال:
رابط کاربری یک دست و بی آلایش
ارائه اصول و قواعد یکسان برای طراحان
شالوده  z برای تولید عمق در المان ها
استعمال از برنامه خردسالان 
یادگیری به طور خودآموز از روش داکیومنت های ارائه گردیده گوگل

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:35


در پباده سازی نرم افزار نخستین می بایست مطمئن شویم که موادسازنده بصری طراحی اپلیکیشن به اندازه کافی بلندمرتبه می‌باشند و در کنار بقیه عنصرها به خیر و خوبی مکان گرفته باشند. مطمئن گردید که تغییرات‌تان را در لحظه روی گوشی بررسی میکنید و در‌صورتی‌که در باب رنگ‌ها و کلیات پباده سازی نرم افزار‌ها مبتدی و تازه کار می باشید، اینترنت‌تارنما‌های اثرگذار متعددی مانند Colourlovers.com وجود دارا‌هستند که می توانید پیش از گزینش رنگ، به آنان محرمانه بزنید.

به چه شکل برای تعیین رنگ الهام بگیرم؟
در صورتیکه به آنچه امروزه در دنیای آنلاین دوست داستنی میباشد نگاهی بیاندازیم، متوجه می‌شویم که پباده سازی‌های فلت محبوبیت بیشتری استخراج کرده و رنگ‌هایی به اسم pastel colors هم وجود دارا‌هستند که با آنان هم­‌خوانی دارا‌هستند. البته درصورتی که شما هم در اقیانوس گسترده رنگ‌ها حیران گردیده‌اید، می توانید از ابزار‌های کمکی اکثری مانند وب سایت Dribbble.com و یا این که نرم افزار Color Expert آیفون و … برای گزینش رنگ‌ نو و دوستداشتنی، الهام بگیرید.

فلسفه رنگ‌ها و رابطه‌شان با ترغیب‌کردن یکی‌از جذاب‌ترین جنبه‌های بازاریابی میباشد. ولی هنوز داده ها پاره ای در امر شیوه‌ی فعالیت آنان وجود داراست. یک کدام از پژوهش ها ایفا‌گردیده این ایده را ذکر می‌نماید که از جمله رنگ‌های رنگ زرد و بنفش، میتوانند موجب نوع خاصی از احساسات بشوند.

 

ولی یک واقعیت اثبات می ماند، با وجود اینکه رنگ‌ها نقش والا و مهمی در برندسازی و خرید انجام می‌نمایند،  تاثیرشان به تجربیات فردی تعلق متعددی دارا هستند.

یافته‌های یک پژوهش ها دیدنی دیگر، به اسم اثرات رنگ‌ها در بازاریابی، تا ۹۰% از تصمیم گیری‌ها و قضاوت‌ها را منحصرا مبتنی بر رنگ‌ها آرم می دهد. در ذهن داشته باشید که ارتباط ها میان مارک‌ها و رنگ‌ها اکنون، توکل بر ادراک تناسب رنگ به کارگیری‌گردیده بوسیله یک مارک دارااست. به عبارت دیگر، آیا رنگ با فروش مال متناسب میباشد؟

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:25

 

 

رعایت نکات کلیدی در پباده سازی UI/UX نرم افزار گوشی، روش مهم برای ارتقا طراحی اپلیکیشن جذابیت و تعامل یوزرها محسوب میشود که در غایت ماندگاری و توفیق نرم‌افزار را به یاور خواهد داشت.


نکات کلیدی در پباده سازی UI/UX نرم افزار
تعداد یوزرها موبایل‌های هوشمند هر روز بیشتر می شود. به این ترتیب پباده سازی نرم افزار گوشی قادر است تعداد یوزرها را نگهداری نماید. یوزرها به نرم افزار های تلفن همراه برای ارائه محتوا و سرویس ها گوناگون احتیاج دارا‌هستند.

ساخت و ساز یک پباده سازی تلفن همراه عالی (به معنای حقیقی) چندان راحت وجود ندارد. نرم افزار ها بایستی دارنده تمرکز و شفافیت مناسبی باشند. در‌حالتی که تجربیات یک نرم افزار چندان رضایت‌قسمت و جالب نباشد، مخاطب خیلی ریلکس از این نرم افزار مسافت گرفته و هیچ گاه به سمت آن گشوده نمیگردد.

 به همین خیال و خاطر خلال تعامل کاربری، تجربیات کاربری به کارگیری از نرم افزار نیز بایستی حدی جذاب و گیرا باشد که موجب نگهداری تعداد یوزرها گردد. با رعایت نکات کلیدی در پباده سازی UI/UX نرم افزار ، ماندگاری و وفاداری یوزرها خویش را ضمانت فرمائید.

1- نویگیشن نرم افزار
یکی‌از مهم ترین نکات کلیدی در پباده سازی UI/UX نرم افزار به راهبری یا این که به عبارتی نویگیشن مربوط می گردد. نویگیشن یک نرم افزار مهم ترین عاملی میباشد که حین پباده سازی نرم افزار بایستی به آن دقت خواهد شد. دیدگاه هدایت بایستی بی واسطه و کاربرپسند باشد. دکمه‌ها بایستی فارغ از هیچ عدم وضوح و بوسیله مشخصه‌های مطلوب برچسب‌گذاری شوند.

مجموعه‌بندی‌های مو جود در منو (فهرست) نباید همپوشانی و اشتراک با یکدیگر داشته باشند. به یوزرها اذن دهید تا به راحتی به عقب برگردند. با پررنگ‌سازی کلیدها یا این که خصوصیت‌های تازه، استفاده کننده با به تعامل وادار فرمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 365 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:31


یکی مزیت های شاخص پباده سازی نرم افزار گوشی برای رونق بیزنس شما، قابلیت طراحی اپلیکیشن و امکان معرفی سرویس ها و ارائه تبلیغات در محیطی کاربرپسندانه میباشد. یوزرها چه در منزل، چه در رفت و آمد و چه در دفتر، به نرم افزار های تلفن خویش دسترسی دارا‌هستند. این دسترسی آسوده و استعمال منظم از نرم افزار ها سبب تقویت تجارت و برندیگ در وقت گیر بازه زمانی گردیده و منجر می‌شود مصرف کنندگان بیشتر برای خرید به شما مراجعه نمایند.


با پباده سازی نرم افزار براحتی مارک و بیزنس خویش را در استورهای دارای اعتبار تصویب نمایید
معرفی و تصویب مارک شغلی شما‌را در استورهای دارای اعتبار اندرویدی و iOS، این مورد را ساخت‌و‌ساز خواهد کرد که مشتریان بالقوه ای پیگیر کار و بروزرسانی های شما در پلتفرم های مجازی باشند. یک نرم افزار گوشی پیشرفته و استفاده کننده پسند، جلوه ای به یاد ماندنی از شما به مشتریان می‌دهد و به ایجاد کرد یک مارک دارای اعتبار یاری می نماید.

 

پباده سازی نرم افزار راهی معمولی برای اعتمادسازی دربین مشتریان و حصول و امور
داشتن نرم افزار، سبب ساز اطمینان پذیری و ارتقا متکی بودن مشتریان نسبت به تولیدات و سرویس ها مشاغل می گردد.داده های عددی نشانه می‌دهد که 96٪ از 50 خرده فروش آنلاین رفیعتر در انگلیس و 94٪ از استخراج و شغل های بلندتر در آمریکا، مبادرت به ایجاد کرد برنامه تلفن همراه منحصر خویش کرده اند. به صورت مجموع پباده سازی نرم افزار راهی تضمینی برای وفادارسازی مشتریان در کوتاه مقطع است.


ساخت بستر اجتماعی در بین یوزرها با پباده سازی نرم افزار
سپرده گذاری در قضیه پباده سازی نرم افزار گوشی بعدها جدیدی از بیزنس را به روی شما خواهد گشود. یکی‌از راهکارهای نوین در کسب و کار آنلاین، تبدیل نرم افزار های هوشمند به یک بستر اجتماعی است. با این رویه می اقتدار برای ارتقاء تعاملات یوزرها، خصوصیت هایی مانند قابلیت و امکان پست گذاری، تشکیل فروم و پیام رسانی داخل طرحی را به نرم افزار اضافه نمود. همینطور به مشتریان این قابلیت و امکان را اعطا کرد تا ضمن تعامل با یکدیگر، به دعوا و رسیدگی پیرامون تولیدها بپردازند و به تولید یک جامعه فعال با محوریت مال یا این که سرویس ها شما یاری نمایند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 362 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:48


در واقع هنگام تصمیم گیری فی مابین داشتن یک تارنما یا این که نرم افزار، ساخت و ساز یک طراحی اپلیکیشن نرم افزار ساکن معمولاً یک گزینش واضح میباشد. نرم افزار ها 89٪ از آحاد رسانه ای را که استفاده کننده صرف تلفن های هوشمند خویش میکند تشکیل می‌دهند. این فرمان عمدتا بدین برهان میباشد که وب سایت های واکنشگرا که از روش دستگاه های موبایل به آن دسترسی دارا‌هستند، کارایی یکسانی را با نرم افزار تلفن همراه آماده نمی‌کنند.

صنعت توسعه و گسترش نرم افزار گوشی اکنون در نصیب دیجیتال مفید میباشد. فرصت تبدیل تارنما شما به یک نرم افزار رسیده میباشد. در‌صورتی‌که هنوز متقاعد نشده اید، به دنبال هفت عامل مهم وجود دارااست که چرا می بایست فعلا این ورژن نو را در حیث بگیرید.


تحرک بیشتر و سهولت استعمال در پباده سازی نرم افزار
یک نرم افزار تلفن همراه تحرک بسیار بیشتری نسبت به یک تارنما واکنشگرا برای مخاطب آماده می نماید. مطالعات نشانه داده میباشد که صرفا 11٪ از یوزرها گوشی وقت خویش را صرف مرور سایت های موبایل می نمایند. نرم افزار های تلفن همراه دیگر نیازی به یاداوری نشانی سایت شما به وسیله یوزرها ندارند. فعلا دیگر نیازی به کاوش یا این که نوشتن URL در مرورگر ندارند.

خلال این دسترسی به داده ها از روش نرم افزار ها 1.5 موازی سریعتر از سایت ها میباشد. این بدین استدلال میباشد که داده های مخاطب در مقایسه با داده های وبسایتی که در سرورها ذخیره می شوند، به طور محلی در خویش نرم افزار ذخیره میگردند. عامل مهم دیگر این میباشد که نرم افزار ها سرعت پاسخگویی بسیار سریع تری نسبت به سایت ها ارائه می‌دهند.

تعامل بیشتر با مخاطب
زمانی توسعه و گسترش نرم افزار گوشی را گزینش می‌کنید، به مشتریان خویش آیتم بهتری میدهید تا با اسم تجاری شما تعامل داشته باشند. همان دیگر یک نرم افزار گوشی تجربیات تعاملی بیشتری را به مشتریان شما ارائه می‌دهد. صرفا با یک سری کلیک یوزرها می‌توانند تخت گاز به داده ها مایحتاج دسترسی پیدا نمایند.

دیگر زمانه ناموفق تکنیک های بازاریابی از روش آدرس اینترنتی قبل میباشد. فعلا یوزرها شما می توانند به روزرسانی های فوری درخصوص تبلیغات، راه‌اندازی تولیدات و پیشنهادات را اخذ نمایند. از اعلان ها و اعلان های داخل طرحی استعمال نمائید تا داده ها اصلی را سوای همهمه پخش فرمایید. با کوپن ها و معاملات جالب حتی می‌توانید وفاداری به مارک را در مقر کاربری خویش ارتقا دهید.

مشتری کم کم به صورت منظم از وب سایت بازدید می نماید. از طرف دیگر  یک نرم افزار تلفن همراه حضور مداوم روی ورقه گوشی داراست. این فرمان سبب ساز می‌گردد که درایت از مارک بسیار تاثیرگذارتر از ابزارهای سنتی بازاریابی باشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 362 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:38